Markedsføring og tilbud til uorganiserede squashspillere
14 dage med Squash
Dansk Squash afholder to gange årligt eventen, 14 dage med squash. Her inviteres alle klubber til at være med i Dansk Squash landsdækkende kampagne, hvor klubberne holder åben klub og tilbyder sjove events for tiltrækning af nye medlemmer.
14 dage med Squash afholdes ultimo ugust samt ultimo januar.
Alle klubber vil få info om kampagnen og modtage markedsføringsmateriale.
Pay & Play Open
For at sætte fokus på vores fede sport, forsøger vi et samarbejde med den kommercielle/uorganiserede squash. Det betyder at et tilbud i 2019 og 2020 er en turnering for uorganiserede squashspillere.
Pay & Play Open
Håbet er at de uorganiserede spillere kunne få interesse for turneringssquash, og gerne begynde at deltage i de individuelle turneringer, som Dansk Squash udbyder. På sigt deltagelse i turneringssquash mv.
2018
For at få et indblik i hvad det er der tænder"en squashspiller, har Dansk Squash spurgt, dem der er på banen i klubberne. Vi har fået foretaget en analyse blandt medlemmerne, og spurgt til, hvad der gør, at de netop vælger at spille squash. Tiltag, træningstilbud og generel tilfredshed.
Opsamling fra analysen kan ses i følgende:
Medlemsundersøgelse og Tabelrapport
Medlemsanalysen samt indsigt fra klubbesøg har dannet grundlag for de tiltag der er blevet taget fra Dansk Squash i forhold til at kunne tilbyde de ønskede og bedste aktiviteter til squashspillere i Dansk Squash.